Digital Marketer

Anna Prektold

Empowering businesses to thrive in the digital age through tailored strategies and expert guidance.

Ei tea, kust alustada?
Kasutage tasuta 30-minutilist konsultatsiooni.

6+

Üle 6 aasta kogemust digiturunduses

70+

edukat turunduskampaaniat

50+

rahulolevat klienti

30%

keskmine 30% müügi kasv klientidel

10,000+

loodud sotsiaalmeedia postitust

500+

tundi koolitusi ja seminare

Hi

I’m Anna, a digital marketer in Tallinn

 

Tere tulemast minu digiturunduse maailma! Minu nimi on Anna Prektold ja minu kirg on ettevõtete muutmine andmepõhiste digiturunduse strateegiate abil.

 

Minu Lähenemine

Kiiresti arenevas digiturunduse maailmas usun, et edu aluseks on tugev andmete ja analüüsi vundament. Siin on, kuidas ma tagan, et teie turundustegevused on tõhusad ja mõjusad:

 

Andmete Kogumine:

Alustan teie ettevõtte, tööstuse ja sihtrühma kohta ulatuslike andmete kogumisega. See hõlmab turusuundi, kliendikäitumist ja konkurentsianalüüsi.

Põhjalik Analüüs:

Kui andmed on kogutud, sukeldun süvitsi analüüsi. Tuvastades mustreid, võimalusi ja potentsiaalseid väljakutseid, saan väärtuslikke teadmisi edasiste sammude kavandamiseks.

Kohandatud Strateegia:

Analüüsi põhjal arendan välja kohandatud digiturunduse strateegia, mis vastab teie ettevõtte eesmärkidele. See strateegia on loodud maksimeerima teie investeeringu tasuvust ja saavutama mõõdetavaid tulemusi.

Rakendamine ja Optimeerimine:

Strateegia olemasolul juhin rakendusprotsessi, tagades, et iga detail viiakse veatult ellu. Jälgin pidevalt tulemusi ja teen andmepõhiseid kohandusi kampaaniate optimeerimiseks.

Miks Valida Mina?

Asjatundlikkus:

Aastatepikkune kogemus digiturunduses ja tõestatud edulugu edukate kampaaniate läbiviimisel.

Personaalne Teenindus:

Mõistan, et iga ettevõte on ainulaadne. Minu lähenemine on kohandatud teie spetsiifiliste vajaduste ja eesmärkide täitmiseks.

Tulemustele Suunatud:

Minu eesmärk on saavutada käegakatsutavaid tulemusi, mis soodustavad teie ettevõtte kasvu ja edu.

Läbipaistvus:

Usun avatud suhtlusse ja hoian teid kursis igal sammul.

My Skills

  • Strategy Development
  • Sotsiaalmeedia turundus
  • Mõjutajate turundus
  • Analytics and Reporting
  • Email marketing
  • Brand management
  • Content creation

Teenused

45

45-minutiline Digiturunduse Konsultatsioon€85

SCHEDULE A CALL

Step 01

Põhjalik Digiaudit:

  • Alustame teie praeguste digiturunduse pingutuste ülevaatamisega, sealhulgas veebisait, sotsiaalmeedia kanalid, SEO tulemuslikkus ja veebireklaamikampaaniad.
  • Tuvastame teie olemasoleva digistrateegia tugevused, nõrkused, võimalused ja ohud (SWOT-analüüs).

Step 02

Eesmärkide Seadmine ja Strateegia Väljatöötamine:

  • Arutame teie ettevõtte eesmärke, sihtrühma ja põhinäitajaid (KPI-sid).
  • Koostame kohandatud digiturunduse strateegia, mis vastab teie eesmärkidele ja maksimeerib investeeringutasuvust (ROI).

Step 03

Taktikalised Soovitused:

  • Pakume konkreetseid ja tegutsemisvõimalusi pakkuvaid soovitusi erinevates digiturunduse kanalites:
      • SEO
      • PPC reklaam
      • Sotsiaalmeedia turundus
      • Sisuturundus
      • E-postiturundus
      • Mõjutajate turundus

Step 04

Analüütika ja Tulemuslikkuse Jälgimine:

  • Selgitame, kuidas kasutada analüütikatööriistu kampaaniate edukuse mõõtmiseks ja andmepõhiste otsuste tegemiseks.
  • Seadistame võtmenäitajad ja juhtpaneelid, et jälgida edusamme ja vajadusel strateegiaid kohandada.

Digistrateegia konsultatsioon (2 etappi)

300

Analüüs:

Teie praeguse digitaalse kohalolu põhjalik uurimine, sealhulgas veebisait, sotsiaalmeedia kanalid ja veebimainet.

Eesmärkide seadmine:

Koostööl põhinev arutelu selgete ja saavutatavate digiturunduse eesmärkide seadmiseks, mis on kooskõlas teie üldiste äri eesmärkidega.

Sihtgrupi määratlemine:

Teie sihtrühma segmentide ja nende veebikäitumise tuvastamine, et toetada strateegilisi otsuseid.

Kanalite valik:

Soovitused kõige tõhusamate digitaalsete kanalite (nt sotsiaalmeedia, e-post, SEO) kohta, lähtudes sihtrühma demograafilistest andmetest ja tööstustrendidest.

Tegevuskava:

Kohandatud digistrateegia tegevusplaani loomine, mis sisaldab konkreetseid samme ja ajakavasid rakendamiseks.

Sotsiaalmeedia audit ja optimeerimine

€110

Profiili hindamine:

Teie sotsiaalmeedia profiilide (nt Facebook, Instagram, LinkedIn) hindamine täiuslikkuse, järjepidevuse ja brändingutegevuse osas.

Sisu analüüs:

Varasemate sisu tulemuste ülevaade, et tuvastada tugevused, nõrkused ja parendusvõimalused.

Publiku kaasamine:

Publiku kaasamise mõõdikute (meeldimised, kommentaarid, jagamised) analüüs, et hinnata efektiivsust ja tuvastada täiustamisvõimalused.

Optimeerimise soovitused:

Isikupärastatud soovitused profiili kirjelduste, postituste sageduse, sisutüüpide ja kaasamisstrateegiate optimeerimiseks.

Sisuturunduse plaan

€180

Sisu audit:

Olemasolevate sisuvarade hindamine, et tuvastada puudujäägid ja võimalused.

Sisukalender:

Sisukalendri väljatöötamine, milles on esitatud teemad, formaadid ja avaldamise ajakavad, et tagada järjepidev ja strateegiline sisu levitamine.

Sisuloomise juhised:

Sisuloomise juhised, sealhulgas parimad tavad kirjutamiseks, visuaalseks kujunduseks ja multimeedia tootmiseks.

Mõõdikud:

Oluliste tulemusnäitajate (KPI-de) määratlemine, et mõõta sisuturunduse jõupingutuste tõhusust ja anda sisend tulevasteks optimeerimisteks.

*Hind varieerub, kui alustame kontot nullist.

Tasulise reklaamikampaania seadistamine

€250

Platvormi valik:

 Teie ärieesmärkide ja sihtrühma hindamine, et määrata sobivaimad reklaamiplatvormid (nt Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads).

Sihtrühma sihtimine:

Väga sihitud sihtrühma segmentide loomine demograafiliste andmete, huvide ja käitumise põhjal, et maksimeerida kampaania tõhusust.

Reklaamiloome arendus:

Kutsuvate reklaamiloovuste (tekstid, pildid, videod) väljatöötamine, mis on kohandatud iga reklaamiplatvormi ja sihtrühma jaoks.

Eelarve jaotamine:

Reklaamieelarvete strateegiline jaotamine kampaaniate ja reklaamigruppide vahel, et maksimeerida investeeringutasuvust (ROI).

Kampaania seadistamine:

Reklaamikampaaniate, reklaamigruppide, sihtimisvalikute, pakkumisstrateegiate ja jälgimispikslite seadistamine optimaalseks toimimiseks.

Mõjutajate turunduse kampaania juhtimine

€300

Mõjutajate tuvastamine:

Teie tööstuses või nišis asjakohaste mõjutajate uurimine ja tuvastamine, lähtudes sihtrühma demograafilistest andmetest, kaasamise tasemest ja brändi sobivusest.

Läbirääkimised ja kontakt:

Valitud mõjutajate poole pöördumine, et hinnata huvi, pidada läbirääkimisi tingimuste (nt tasustamine, toodetav sisu) üle ja kindlustada partnerlussuhted.

Kampaania planeerimine:

Mõjutajate turunduskampaania strateegiate väljatöötamine, sealhulgas kampaania eesmärgid, sõnumite juhised ja sisu nõuded.

Sisu ülevaatus ja heakskiitmine:

Mõjutajate loodud sisu ülevaatus ja heakskiitmine, et tagada vastavus brändi juhistele, sõnumile ja juriidilistele nõuetele.

Tulemuste analüüs:

Kampaania tulemuslikkuse mõõdikute (leviala, kaasamine, konversioonid) mõõtmine ja analüüs, et hinnata investeeringutasuvust (ROI) ja informeerida tulevasi mõjutajate turunduse kampaaniaid.

Sisu loomine (IG/FB/LinkedIn/TikTok)

€200

Sisupõhine planeerimine ja kontseptualiseerimine:

Loovate kontseptsioonide ja visuaalsete teemade arendamine fotodele ja videotele, mis sobivad teie klientide brändi esteetika ja sõnumiga.

Asukoha leidmine:

Sobivate asukohtade või kohtade leidmine foto- ja videovõtete jaoks, mis täiendavad teie klientide brändi imidžit ja sõnumit.

Fotode ja videote redigeerimine:

Toorfotode ja -videote redigeerimine visuaalse atraktiivsuse suurendamiseks, valgustuse ja värvi korrigeerimiseks ning brändi juhistega vastavuse tagamiseks.

Sisu optimeerimine digitaalsete kanalite jaoks:

Fotode ja videote kohandamine, et tagada optimaalne kuvamine ja kaasamine digitaalsetel platvormidel.

Juhtumid

Isikliku kaubamärgi edendamine: konsultatsioonifirma juht

Ülesanded:

  • Säilitada ja parandada mainet ja reputatsiooni
  • Suurendada kaubamärgi tuntust
  • Suurendada Instagrami olulisemaid mõõdikuid, et tekitada juhtide voog

Tööülesanded:

  • Positsioneerimise määratlemine;
  • SMM-strateegia väljatöötamine ja selle rakendamine;
  • PR-strateegia väljatöötamine ja selle rakendamine;
  • Instagrami tooni määratlemine;
  • Ürituste korraldamine: meistriklassid, konverentsid, ärilõunad;
  • Äriklubide andmebaasi loomine, nende analüüs, liitumistingimuste hindamine;
  • Mõjutajate turundus;
  • Clubhouse'i sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamine;

Digitaalne turundusstrateegia IT-ettevõttele Mobian

Ülesanded:

  • Määrata selle niši jaoks tõhusad suhtluskanalid
  • Suurendada brändi tuntust


Tööülesanded:

  • Konkurentide analüüs nišis;
  • Tooni ja positsioneerimise määratlemine;
  • LinkedIni SMM-strateegia väljatöötamine;
  • Sisukava loomine;
  • ekspertide intervjuude läbiviimine unikaalsete artiklite kirjutamiseks;
  • lehe visuaalse ülesehituse loomine.

    Jalatsibränd GANOR DOMINIC: PR tegevused

    Ülesanded:

    • Pälvida trüki- ja veebimeedia tähelepanu;
    • Saavutada 4-5 artiklit kuus erinevates meediaväljaannetes Euroopas, USA-s ja Lähis-Ida riikides;
    • Ei tasulisi publikatsioone.

      Digitaalne turundusstrateegia IT-ettevõttele Mobian

      Ülesanded:

      • Konkurentide analüüs nišis;
      • Tooni arendamine;
      • Strateegia väljatöötamine määratletud KPI-dega;
      • Sisukava loomine;
      • Video- ja fotosisu tootmine;
      • Tarbijate kaasamise tegevuste arendamine lehtedel;
      • Tasulise reklaami seadistamine;
      • Mõjutajate turundus: koostöö nano- ja mikro-mõjutajatega.

       

        EBS: SMM-strateegia ja rakendamine

        Ülesanded:

        Suurendada Instagrami mõõdikuid: ulatus, kaasatusmäär, profiili külastused, jälgijate arv, kaasatud kontode arv

        Tööülesanded:

        • Konkurentide analüüs valdkonnas;
        • Tooni määratlemine;
        • SMM-strateegia väljatöötamine;
        • Sisukava väljatöötamine;
        • Video- ja fotosisu tootmine;
        • Tarbijate kaasamise tegevuste määratlemine ja rakendamine;
        • Tasulise reklaami seadistamine Meta kaudu;
        • Sihtgrupi käitumise jälgimine ja analüüsimine Google Analyticsi kaudu

        SMM-strateegia colorist-harjaja jaoks

        Ülesanded:

        • Suurendada Instagrami mõõdikuid: ulatus, kaasatusmäär, profiili külastused, jälgijate arv, kaasatud kontode arv


        Tööülesanded:

        • Konkurentide analüüs nišis;
        • Tooni määratlemine;
        • SMM-strateegia väljatöötamine;
        • Sisukava väljatöötamine;
        • Video- ja fotosisu tootmine;
        • Tarbijate kaasamise tegevuste määratlemine ja rakendamine;
        • Tasulise reklaami seadistamine;
        • Lehe visuaalse disaini väljatöötamine;
        • Koostööde rakendamine seotud valdkondades publiku vahetamiseks ja uute jälgijate saamiseks.

          SMM-strateegia raamatupoodile

          Ülesanded:

          • Brändi tuntuse suurendamine
          • Jälgijate arvu suurendamine
          • Kaasatusmäär (ER) tõstmine

          Tööülesanded:

          • Konkurentide analüüs nišis;
          • Tooni arendamine;
          • Strateegia väljatöötamine määratletud KPI-dega;
          • Sisukava loomine;
          • Video- ja fotosisu tootmine;
          • Tarbijate kaasamise tegevuste arendamine lehtedel;
          • Tasulise reklaami seadistamine;
          • Mõjutajate turundus: koostöö nano- ja mikro-mõjutajatega.

          Book a free first consultation with me – 30 min

          Võtke minuga ühendust

          Contact me

          Get in touch with me

          7 + 7 =

          et